.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر دفاع آمریکا خطاب به نتانیاهو: ما پشت شما هستیم
وزیر دفاع آمریکا در دیدار از سرزمین‌های اشغالی، حمایت واشنگتن از تل‌آویو را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابلاغ کرد.
وزیر دفاع آمریکا خطاب به نتانیاهو: ما پشت شما هستیم

به گزارش شمال نیوز ، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نوشت: «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد همانطور که «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، واشنگتن از تل‌آویو حمایت می‌کند.

 

وی هفته گذشته را که مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی حمله کرد، «یک هفته بد» اعلام کرد.

 

این مقام آمریکایی که روسایش در گذشته اعتراف کرده بودند که خود آمریکا داعش را به وجود آورده، مقاومت فلسطین را به "داعش" تشبیه کرد.

 

 مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی به جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین واکنش نشان داد و تل آویو را غافلگیر کرد. در مقابل، آمریکا و متحدانش که نگران از بین رفتن این رژیم هستند تلاش می‌کنند با تنفس مصنوعی، این رژیم را زنده نگه دارند.

 

«شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز اعلام کرد: طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضعیف است و تل آویو با حمایت آمریکا و اروپا جنایت می‌کند.

 

معاون دبیرکل حزب الله گفت: شما صهیونیست‌ها خانه‌ها را ویران و کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانید که اقدامی جنایتکارانه با حمایت آمریکا و اروپا و دیگران است.

 

وی گفت: این حمایت مستقیم سیاسی و نظامی و اقتصادی و امنیتی آمریکا است که عمر اشغالگری را طولانی می‌کند. رژیم اسرائیل قابل بقا نیست و این ثابت خواهد شد.

 

معاون دبیرکل حزب الله گفت: جنایتکار اول، بایدن است و آن‌ها ناوچه‌های خود را می‌فرستند که چه کسی را بترسانند؟ ما از شما نمی‌ترسیم و مقابله می‌کنیم تا مقاومت در این سرزمین باقی بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.